Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/24

4noggins - Weybridge



İçerik: Virginia, Burley, Perique
Blend Tipi: Amerikan
Kesim: Ribbon
Sertlik: hafif orta
Aroma katkısı: son derece az
Lezzet: hafif orta
Oda Notu: Kötü
Tavsiye: ****







Daha ilk yakışta ve nefeste harmanda kullanılan tütünün kalitesini görüyorsunuz. Burley ile olgunlaştırılmış, saf tatlı lezzetteki Virginia, azıcık Perique ilavesiyle dengelenmiş. Şahsen Perique ilavesini az buldum ben. Fakat tütünün bu özelliği az Perique severler için bulunmaz nimet.
Çok hafif bir aromalandırma sezdim ben bu harmanda. Bana McClelland tütünlerinin tatlı-ekşi aromalarını hatırlattı.
Hafif sertlikte başalayan içimin yanışını kontrol etmek kolay. Ortalara gelindiğinde nikotinin etkisi ve lezzet artıyor. Sona dek dengeli olarak devam ediyor içim.

Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...