Related Posts Plugin for Blogger...

2017/01/16

Bosphorus - Coffee Mate


İçerik:  Türk tütünü, Red Virginia, Golden Cavendish, Black Cavendish 
Blend Tipi: Aromatik
Kesim: Ribbon
Aroma: Hafif-Orta
Aroma Katkısı: Kahve
Sertlik: Hafif-Orta
Lezzet: Orta-Yoğun
Oda notu: İyi
Tavsiye: ****


Bulk olarak temin ettiğim bu tütünün poşetini açar açmaz odayı kahve kokusu kapladı. Tütünün yoğun aromalı olacağını tahmin ettim. Ancak tütünü içmeye başladığımda ölçülü bir kahve aromasını tattım. Aromalı tütünlere mesafeli biri olarak beklentilerimin üstünde bir harman olduğunu söyleyebilirim.Kimyasal bir katkı hissetmedim, bu yüzden dil yakma fazla ısınma gibi sorunları yaşamadım. Değişik pipolarla farklı zamanlarda içimler gerçekleştirdim. Hepsinde de aynı sonuca vardım. İçimlerde lezzet bozulması veya acılaşma yaşamadım. İçimler neredeyse başladığı gibi bitti. Kahvaltıdan sonra adına yakışır şekilde kahveyle ve çayla oldukça güzel bir ikili oluşturduğunu söyleyebilirim. Akşam için biraz hafif olduğunu düşünüyorum. İçeriğindeki kaliteli Türk tütünü bence bu harmanın lokomotifi olmuş.
Varlık içinde yoksul bırakılan Türk pipo içicisine pipo tütün ürünü üretmeyi deneyen ve bunu başaran Birol Salman'a cesaretinden ve çabalarından dolayı şahsım adına teşekkür ederim.

Nusret Üskül'ün yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...