Related Posts Plugin for Blogger...

2016/04/28

Clubmaster Superior Mini Brown - Chocolate



Brezilya'nın en kaliteli ve hafif tütünleri ile Almanya da üretilen, Cafe Creme den biraz daha kaliteli ve lezzetli, çikolata tadında, enfes kokulu, son derece hafif, içimine ve keyfine doyum olmayan mini bir cigar. Ben çok beğendim. Şiddetle tavsiye ederim.
Kutusunda 20 adet mevcut.
Paylaş:

4 yorumları oku:

  1. Evet bende cafecreme kullanıyordum şimdi bunu içiyorum gayet güzel ve fiyatı da uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki nereden bulabiliriz tr'de ben almanyadan getirmiştim burada hiç bişi yok artık..

      Sil
    2. İstanbul Tahtakalede bütün tütüncülerde var neredeyse...

      Sil
  2. Hangi rengi daha hafif acaba

    YanıtlaSil

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...