Related Posts Plugin for Blogger...

2018/06/19

Bosphorus - 2018 Virginia & Perique


İçerik:  Golden Virginia, Perique
Blend Tipi: Aromalı
Kesim: Flake
Aroma: Son derece az
Aroma Katkısı: Çikolata
Sertlik: Orta
Lezzet: Yoğun
Oda notu: İyi
Tavsiye: ****

Ramazandan yaklaşık iki hafta önce test ettiğim başarısız bir Bosphorus "DEMO" ürünün üzerine bunu içtiğimde, yüzümde oluşan gülümsemeyi anımsıyorum, şöyle söylemiştim:
"Bak bu tütün güzel olmuş. Daha ilk dumanda kendini belli ediyor.
Rahatsız edici hiç bir unsur yok."
5-10 dakika sonra ise...
"bu da biraz fazla iyi olmuş galiba" :))

Gerçekten öyle. Aşırı iyi olmuş. Aromatik seven biri olarak çok beğendim.

Bu üründe sanki her şey olması gerektiği gibi. Her şey yerli yerinde ve tam kıvamında. Sıkıcı hiç bir şey yok bu üründe.
Sadece Perique tadı biraz baskıcı bir rol üstleniyor gibi görünüyor. (Haksız da sayılmaz, beni de aylarca meşe fıçıya tıkıştırsalar, özgür kalınca Dünyayı feth etmeye çalışırdım galiba. :)  )
Bu tat ekişimsi/odunsu, tatlı golden virginia ile beraber biraz şekerli,  doğal bir aroma lezzeti sunuyor. İçerisinde var olduğu söylenen, benim ayırt etmekte zorlandığım, var olduğu söylenmese anlayamayacağım çikolata tadı bu lezzete dahil değil gibi. Çünkü üreticinin açıklamasında yazdığı gibi küçük bir çikolata dokunuşu yapılmış. Varlığı pek hissedilmiyor. Ama yinede içeresinde az da olsa aroma olduğu için bu ürünü aromatik sınıfına dahil ediyorum.

Lezzet açısından oldukça doyurucu. İçim sonrası ağızda hoş bir odunsu lezzet bırakıyor.
Mümkünse Türk kahvesiyle beraber tüketmenizi/denemenizi tavsiye ediyorum. Ama küçük küçük yudumlarla. Öyle ki; kahveniz piponuz ile beraber bitsin. Yada nasıl seviyorsanız işte... Ben bu şekilde,  bu günkü ilk dolumu içtim(öğlen 1.5 saat kadar sürmüştü). Çok keyifli idi. Şu an ikinci dolumu içiyorum(akşam) ama bu sefer yanında sulu bir şey içmeden, sade.
Tamamı Türk tütünlerin den oluşan, Turkish perique tadına doya doya içiyorum.

Nem oranı gayet yerinde idi. Zaten yaklaşık 45 gündür de kavanozda istirahat ediyordu. Nemini biraz daha kaybetmiş.
Ben flake içmeyi pek sevmiyorum bu yüzden flake leri parçalayarak içtim ve  hiç sulanma yaşamadım. 
Yanışı gayet düzenli, içimi rahat ve kolay. Galiba flake içmeyi bu yüzden sevmiyorum. Zorluk çıkarıyor çünkü bazen. :) Hele birde doluma dikkat etmezsen o içim işgenceye bile dönüşebiliyor.
Sonra başlıyorsun seni presleyeninde, içeninde diye başlayan uzun cümleler kurmaya. Yayladağ içenler iyi bilir ne demek istediğimi. :))

İşte tütün güzel olunca yazacak, anlatacak şey de çok oluyor. Laf lafı açıyor derken yazıyı biraz uzattık yine.

Farklı lezzetlerden hoşlanan, özellikle armalı sevenlerin mutlaka denemesi gereken, günlük en az iki dolum içmek isteyebileceğiniz, oldukça lezzetli ve eğlenceli bir ürün. Bu ürünü denemenizi yavsiye ederim. Denediyseniz aşağıda yorumlarınızı duymak isterim.

Serkan Koç







Paylaş:

2 yorumları oku:

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...