Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/28

Dunhill - Standard Mixture Medium



İçerik: Virginia, Oriental, Latakia
Blend Tipi: English
Kesim: Ribbon
Sertlik: orta
Aroma katkısı: yok
Lezzet: orta
Oda Notu: Çok Kötü
Tavsiye: ***







Pipo tütününde Dunhill kalitesini tabii ki tartışmayacağım. Zaten bu sefer de Dunhill tütünü gene Dunhill tütünle karşılaştırmak zorunda kalıyorum.
Bu da 4 yıldızlık bir tütün ama kardeşi Mixture 965 içen bir çok tütün sever gibi ben de bu tütünü 965'in zayıf kopyası olarak görüyorum. Daha az doyurucu lezzette ve latakiası biraz fazla. Latakia meraklılarına iyi gelebilir.
Yıllardan beri her denk geldiğimde duty free mağazalardan aldığım beşi bir arada Dunhill tenekelerinin arasında bu da vardır. Son zamanlarda rastlamaz oldum. Açıkçası o kadar çok içtim ki bunlardan pek de özlediğim söylenemez.
Klasik bir pipo tütünü. Her pipo içicisi mutlaka denemeli..

Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...