Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/28

Esoterica Tobacciana - Stonehaven



İçerik: Virginia, Burley
Blend Tipi: Virginia/Burley
Kesim: Coarse
Sertlik: orta-sert
Aroma: son derece hafif
Lezzet: orta-yoğun
Oda Notu: Çok Kötü
Tavsiye: ****







Okuduğum yorumların tamamına yakını bu tütünden övgüyle bahsediyor. Bu tarz toplu görüşler insanı yanıltabilir. Beklediğimi bulamayabirim veya tütünün hakkını veremem düşüncesine kapılmamak için, kafamın dinç, vaktimin çok müsait olduğu bir zamana denk getirdim ilk içimi. Her zaman olduğu gibi ilk içim merağı ile hızlı hızlı içip de içimi rezil etmeyeyim diye de kendimi hazırladım.

Yalnızca ABD de bulunan bu tütün orada da çok satıldığı için temin etmek biraz güç. Sürüm çok olduğundan hep taze üretim bulunuyor zannedersem. Bu yüzden bana gelen flakeler sıkı ve çok nemli. Havalandırmak şart.

Yakması özen ve sabır istiyor. Bundan sonrası doğal tütün lezzeti sevenlerin rüyalarında gördükleri cinsten. Tütün gibi tütün içtim içiyorsunuz.

İlk andan itibaren ben tamamen tütün lezzetini aldım. Burleyin acısı, esmer Virginianın lezzeti bir arada ilk yarımı tamamladığımda bu tütüne mutlak surette vakit ayırmanın gerekliliğine karar verdim. İçimi çok uzun süreli. Biraz dikkatle ve büyük hazneli bir pipo ile 2 saatlik içim işten değil.

Haznenin ikinci yarısında tütün hafifçe, rahatsız etmeden sertleşmeye başlıyor. Sona doğru yaklaştıkça lezzetinden, yanışından ve serinliğinden ödün vermiyor. Kesinlikle ısınmaya müsait değil. Zaten içim şeklini kendisi belirleyen bir tütün. Sizin istediğiniz gibi içilmesi çok zor. Ona ayak uydurmak lazım. Bu sayede keyifli oluyor. Ancak bu özelliği ile günün her saatinde içilmesi zor oluyor. Muhakkak sakin bir ortam lazım.

Külü tertemiz terkediyor pipoyu.

Yeni başlayan arkadaşlar için biraz zor bir tütün olabilir. Ama tütün gibi bir tütün içmek isteyen her pipo severe şiddetle tavsiye ederim.

Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...