Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/30

Mac Baren - HH Mature Virginia



İçerik: Black Cavendish, Burley, Oriental/Turkish, Virginia
Blend Tipi: Virginia Based
Kesim: Ribbon
Sertlik: hafif orta
Aroma katkısı: yok
Lezzet: orta
Oda Notu: Kötü
Tavsiye: ****






Mac Baren sunum kalitesiyle cezbedici tütünleri bana aldırır. Aldıktan sonra genelde pişman eder veya nadiren de olsa hatıralardan çıkmayacak lezzetler sunar. Ortası yoktur; ya hep ya hiçtir. HH Mature Virgina harmanı tam puan, 'hep' olan cinsten.

Yoğun nem oranını azaltmak ve lezzetlerin oturuşmasını beklemek üzere tenekeden tütünü çıkardım. İyice karıştırıp ağzını açık bıraktığım bir kavanoza aldım. Ertesi gün benim tercihlerime uygun bir şekilde içime hazırdı.

Harika bir içimin devam edeceğini ilk yakışta anladım. Yavaşça yanan şerit kesim tütünler, saf Virginia tatlılığında. Olgun, koyu renkteki Virginialar da içimi zenginleştirip harika bir saf tütün lezzeti sunuyorlar. Kalan kül yumaşak ve neredeyse beyaz. Yanışın ve dolayısıyla içimin kalitesi tartışmasız son derece keyifli.
Her daim stokta bulunmasında fayda var. Üstelik kaliteli ve dayanıklı MacBaren tenekesine sahip olduğu için yıllandırılmaya son derece uygun, gerçek bir pipo tütünü.


Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...