Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/30

Mac Baren - Virginia No.1


İçerik: Virginia
Blend Tipi: Full Virginia
Kesim: Ready rubbed
Sertlik: son derece az
Aroma Katkısı:  Bal, Baharat, Tatlı/ Şeker
Lezzet: çok az
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: *






Yıllar evvel bu tütünü ilk içtiğimde harika bir pipo tütünü olduğuna dair kalıbımı basardım. Ancak yıllar içinde değişik başka tütünler tattıkça ve tecrübe kazandıkça anlıyorum ki bu hiç bir şeymiş!

Geçenlerde tekrar tatma fırsatı bulduğum bu MacBaren'a has yöntemlerle tatlandırılmış Virginia tütünü bana sadece sahte lezzetler sundu. Tahmin ediyorum balla tatlandırılmış.
MacBaren'ın şık kutusunda, hemen içilmeye müsait mükemmel nem oranında, kolay doldurulan, kolay yakılan ve temiz açık gri renkte kül bırakan bu tütünde gerçekten çok kaliteli Virginia yaprakları kullanılmış. Gel gelelim işin içine sahte tatlar girince tütünün yanışı da lezzeti de benim gibi zor tütün beğenen içicileri tatmin etmiyor.

Tütünü son derece yavaş içmek lazım. Anormal derecede ısınmaya müsait. Bu ısınma da dil ısırmaya ve acı tada yol açıyor. Yavaş içiyorum tamam.. Yahu bu pipo yanıyor mu diye kontrol etmekten.... Allaha şükür gözler iyi de çıkan bol dumanı görüyorum. Ama dumanda sahte bir bal tatlılığı var başka da hiç bir şey yok. Ne sertliği tütün sertliği ne lezzeti tütün lezzeti ne de tatlılığı gerçek Virginia tatlılığı.

Bu tenekeye vereceğiniz paranın üzerine 3-5 daha ilave edip gerçek bir saf Virginia tütünü almanızı öneririm. Vaktinizi aldatmaca Virginia lezzetlerine harcamayın!

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...