Related Posts Plugin for Blogger...

2017/05/20

Lane Limited - 1-Q


İçerik: Cavendish,Virginia (Bulk)
Blend Tipi: Aromalı
Kesim: Ribbon
Aroma: Yoğun
Aroma Katkısı: Vanilya
Sertlik: Çok hafif
Lezzet: Yoğun
Oda notu: Çok İyi
Tavsiye: ***


En çok tüketilen aromalı tütünlerden biri olduğunu duydum. Bana göre hakkında çok fazla söylenecek söz yok. Sadece şu kadarını söylesem yeterli olacaktır. Kısaca: Mac Baren - Vanilla Cream Loose Cut'ın bir tık ilerisinde.
Bir üst kalitesi diyebilirim.
Biraz daha hafifi ve farklı bir Cavendish tadında Vanilyalı...

Paylaş:

2 yorumları oku:

  1. 1Q Amerika'da 1 numaradan düşmeyen aromatik bir tütün . Genel olarak aromatik tütünleri beğenmediğimden acaba dedim ki bu sefer aradığım ağız tadını bulabilecek miyim diye aldım . Yaklaşık 90 Gram tükettim paketi açıp kokladığınızda aklınız başından gidebilir . Muhteşem bir aroma kokusu etrafa yayılıyor . Tütün aşırı nemli bir şekilde elinize geliyor . Black cavendish ve virginia dan oluşuyor . Tütünü biraz hızlı içerseniz dil yanması yapabilir . Benim önerim 1 hafta açık bırakıp kuru bir şekilde tüketmek . Paketten aldığınız koku ile içtiğinizde aldığınız tat arasında fark var . İçilebilir bir tütün ama pipoyu aşırı ısındırıyor .

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel bir aromatik captain black royalin aroması ile aynı. ben captain black çok sevmememe rağmen bu tütününü beğendim. Hatta BCA 1Q dan daha iyi. İkisini de havalandırmadan içiyorum şu an aromasında en keyif aldığım iki tütün 1Q ve BCA. Yanmada sorun yok hızlı içmezseniz keyif alırsınız.

    YanıtlaSil

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...