Related Posts Plugin for Blogger...

2017/08/29

Savinelli - English Mixture

İçerik:   Burley, Latakia, Virginia
Blend Tipi: İngiliz
Kesim: Coarse cut ( kaba kesim)
Aroma: Yok
Aroma Katkısı: Yok
Sertlik: Orta
Lezzet: Orta
Oda notu: Hafif
Tavsiye: ***



Savinellinin kaliteli karışımlarından biri olan Savinelli English Mixture'ı deneme fırsatım oldu ve bu tecrübemi sizinle paylaşmak istedim.
Kahvaltı sonrası , filitresiz ve hiç aromatik tütün içmediğim lüle taşı pipomla içimimi gerçekleştirdim.
50 gr teneke tütününü açtığınızda sizi güzel ( viskiye benzettiğim) bir koku karşılıyor. Nem oranı gayet iyi. Nem oranını fazla bulanların kısa süreli havalandırması yeterli olacaktır. Ben havalandırma yapmadım. Dolumu yaptıktan sonra kibrit ile tütünü yaktım. Gayet kolay yanan bir tütün. Küçük dokunuşlarla pipodan dumanın ve tadın gelmesi insanı heyecanlandırıyor doğrusu. İlk nefeste size serin, hafif bir içim sunacağını anlıyorsunuz. İçime devam edip tütünün tadını çıkarmaya devam ediyorum. Tütün size bol bir duman vermiyor. Sabret diyor. Çok sakin yanan ve ısınma yapmayan bir tütün. İçime ara verip tekrar döndüğümde heralde sönmüştür dediğim pipomu 2 nefes çekmenizle tekrar yanmaya devam ettiğini görüyorum. Evet çakmak ve kibriti sevmiyor 🙂.
İçimin ortasındayım ve latakyanın, burleyin aşkı başlıyor.. Size duman hediyesi ise başka bir süpriz tabi. Hala daha içimde serinlik mevcut. Dil ısırığı eğer olursa hatayı tütünde değil kendinizde arayın derim.
İçimin sonundayım artık vedalaşacağız. Son perdede size bol duman ve ilk yaktığınız andaki serinliği ikram ediyor. Tütün sert bir tütün olmadığından sert tütün sevenlerin tercih edebileceği bir tütün olmayacağı kanaatindeyim. Yeni başlayanların bile kolaylıkla kullanabileceği kaliteli bir tütün. Günlük kullanımında Sabahları ilk dolumu verebileceğim ancak akşamları ise uzak duracağım bir tütün. Bana hafif gelecektir.

Hasan Kayadelen'in yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...