Related Posts Plugin for Blogger...

2020/09/04

Mac Baren - Virginia No.1


İçerik: Virginia
Blend Tipi: Straight Virginia
Kesim: Ready rubbed
Sertlik: Orta hafif
Aroma Katkısı:  Bal/ Şeker
Lezzet: Az
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: **






Tütün klasik Mac Baren aroma kokusundan uzak olmakla beraber hafiften hoş bir koku geliyor. 
Pipomu doldurup tütünü yaktığımda ilk hissettiğim şey dile vuran acımsı bir tad oldu. İçimin ortalarına kadar bu tad devam ediyor ve yarıdan sonrasında artık tütünün tadını bir nebzede olsa alabilmeye başladım. Fakat Türk tütünleri ile yarışamayacak kadar az bir lezzetten bahsediyorum. 

İçeriğindeki bal+şeker takviyesi ile içimin biraz tatlı. Oysaki kaliteli bir Virginia tütünün kendisinden beklenecek bir tatlılık olmalıydı bu.

Hakkında söyleyecek çok fazla bir şey bulamıyorum. Olursa içerim olmazsa aramam cinsinden, orta kalitede bir tütün olduğunu düşünüyorum.
Eğer henüz denemediyseniz çok fazla bir şey kaybetmiş değilsiniz...

Paylaş:

1 yorumları oku:

  1. Geçen hafta ilk kez denediğim Scottish mixturede de aynı tadı aldım. Önce acı sert yarısından sonra biraz keyif. Kötü tütün değil ama iyileri varken içilmez.

    YanıtlaSil

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...