Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/24

Ashton - Artisan's Blend



İçerik: Virginia, Perique, Latakia, Türk
Blend Tipi: English
Kesim: Ribbon
Sertlik: orta
Aroma: yok
Lezzet: çok yoğun
Oda Notu: İyi
Tavsiye: **







Bu harman hakkındaki yorumlar hep çok iyi bir harman olduğu yönünde. Ben şahsen o kadar da iyi bulmuyorum bu tütünü. Sebebi ise içeriğindeki Latakia'nın çok bol oluşu. Bu tütünün lezzeti benim içimi bayılttı. Yüksek kalitede imal edilen harmanlarda Latakia damak ve dilde kayar, her içim sonrasında ağızda o kendine has lezzeti uzun süre bırakır. Bir dolu daha içmek ister insanın canı. Artisan's Blendin böyle bir özelliği yok bana kalırsa. Latakianın yoğunluğu harmandaki Perique lezzetini çok bastırmış. Harmanın oranları hoşuma gitmedi.
Latakia meraklıları bu harmanı çok sevebilirler. Ben şahsen gerçek bir İngiliz harmanı istediğimde Dunhill, gerçek bir Latakia keyfi istediğimde de şık bir Balkan harmanı tercih edeceğim.

Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...