Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/25

Ashton - Old London Pebble Cut


İçerik: Virginia, Cavendish, Perique, Oriental (Makedonya)
Blend Tipi: Oriental
Kesim: Flake
Sertlik: orta
Aroma: yok
Lezzet: hafif-orta
Oda Notu: Kötü
Tavsiye: ***






Kutunun içerisindeki koku ve görüntü harika. Uzun flakeler çok kırılgan. Nemi yüksek. İyice havalandırırarak kullandım tütünü. Flake özelliği bozmamaya çalışarak dolumlarımı yaptım ama düzgün yanma arzu edenler rahatlıkla bu flakeleri kırabilirler. Havalandırmaya özen göstermezseniz yanışı zor olabilir tütünün.

Uzun içimli, bereketli bir tütün. Lezzeti tatlı ekşi. İçeriğindeki Cavendish miktarı zaman zaman beni yordu ama aromatik tütün meraklılarının hoşuna gidebilir. Bu tatlı ekşi lezzetin yanı sıra Periquein sunduğu, dozu yüksek olmayan bir acılık da var. İçeriğindeki oriental zannedersem sadece prospektüs bilgisine göre var. Bence hiç yok veya o kadar az ki tadamadım.

Hem aromatik hem de saf tütün lezzeti arayanlar için gayet uygun. Ancak yanışı itibarıyle yeni başlayanlar için biraz yorucu olabilir. Her ne kadar bayılarak içtiysem de dediğim gibi Cavendishi birazcık bol benim tadım için. O yüzden devamlı stokta bulunduracağımı zannetmiyorum.

Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...