Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/25

Astley's - No.109 Medium Flake



İçerik: Virginia
Blend Tipi: Full Virginia
Kesim: Flake
Sertlik: Hafif
Aroma katkısı: yok
Lezzet: hafif
Oda Notu: İyi
Tavsiye: ***






Tütün inceleme yazarlarının bir çoğunun katıldığı görüşe ben de katılıyorum; kutu üstünde yazdığı gibi bu harman 'hafif ve olgun'. Sıcak yaz sabahlarında bir bardak çay veya kahveyle keyfi rahatlıkla sürülecek bir tütün.
Teneke içeriği oldukça nemli. İçmeden evvel mutlaka iyice havalandırılmalı. Ben şahsen tenekeyi bir günden fazla açık bırakarak iyice havalandırdım. Her içimden önce de porsiyonumu tekrar havalandırıp biraz ufaladım. Aksi halde defalarca yakılmak zorunda kalıp keyfinizi bölebilir bu tütün.
Tütünde aroma katkısı yapılmamış, olgun Virginiaya has, hoş tatlılıkta bir içim var. Derinden fındıklı çikolata lezzetinin yanı sıra hafif meyvemsi notlar tespit ettim. Ancak benim nikotin ve tütün lezzeti ihtiyacımı karşılayamayacak kadar hafif bir tütün.
Virginia severlerlere öneririm.

Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...