Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/25

Benson&Hedges - Gold Flake



İçerik: Virginia
Blend Tipi: Full Virginia
Kesim: Flake
Sertlik: hafif orta
Aroma katkısı: çok hafif
Lezzet: orta
Oda Notu: Kötü
Tavsiye: ***







Bu tütünden bir tenekeyi günde birer ikişer dolum yaparak içtim. Her an içime uygun kaliteli bir pipo tütünü olduğunu söylemeliyim.
İlk dolumlarda bu harmanı, tereddüt etmeden maksimum puanla değerlendirebilirdim. Ancak aradan bir süre geçtikten ve tenekeyi yarıladıktan sonra, harmana eklenen aroma katkısından rahatsızlık duymaya başladım. Bu rahatsızlık aromanın iç bayıltıcı oluşu veya lezzetsiz oluşundan değildi. Gayet lezzetli olmasına rağmen tütünün kendine has doğal aromasını örttüğünden şikayetçi oldum. Çünkü tütünün o kendine has doğal lezzeti aslında çok iyi.

Flakeler özenle kesilmiş ve dolumu rahat yapabiliyorsunuz. Kolay yanıyor. Hatta denediklerim arasında en serin içimi yaptığım flakelerden biri oldu diyebilirim.
Aroma katkısı sorunu yalnızca benim sorunum olabilir. İleride bu harmanı tekrar içeceğim kesin. Belki o zaman geri döner bu değerlendirmeyi maksimum puanla güncellerim. Ama şimdilik sadece 3 yıldız alıyor benden.


Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...