Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/30

McClelland - Dark Star (Personal Reserve)



İçerik: Virginia
Blend Tipi: Full Virginia
Kesim: Flake
Sertlik: hafif orta
Aroma katkısı: yok
Lezzet: hafif orta
Oda Notu: Kötü
Tavsiye: ***




Flakeler çok nemli ve parçalanması çok zor. Flake olarak bunları pipoya doldurup içmeyi başaramadım. Her seferde farklı derecelerde havalandırdım ve en sonunda tam ayarını tutturdum. Neredeyse tamamen kuruttuğum flakeleri elektrikli bir öğütücüde çok ufalamadım azıcık parçaladım. Dolum bu şekilde hem çok rahat oldu hem de tütün rahat yandı.
Hafif lezzette bir tatlılık ve baharatımsı dokunuşlar sundu bu kara tütün. Serin ve uzun yandı. Nikotin dozunu ilk başlarda az bulduysam da orta büyüklükteki bir pipoyla içtiğim zaman doyurucu oldu.
Kesinlikle ama kesinlikle yeni başlayanlara önermiyorum. Dolum ve yakma sorunları acemilere pipoyu bıraktırır.
Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...