Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/02

Planta - Danish Black Vanilla


İçerik: Black Cavendish, Burley, Virginia
Kesim: Ribbon
Sertlik: çok hafif
Aroma katkısı: Vanilya
Lezzet: Orta-üstü
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: *





100 gr'lık bir teneke hediye geldi. Hediye eden arkadaşın gönlü olsun diye tenekeyi oracıkta açıp bir dolum yaptım. Ancak benim için işkence olan bu durumu fazla uzatamadım. İkram ederek de tüketemeyince attım gitti.
Bu dayanılmaz derecede yoğun aromalı tütünü aromatik tütün seven arkadaşlara bile tavsiye etmiyorum.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

1 yorumları oku:

  1. bunu sipariş vermek istiyorum. nasıl ve nereden sipariş vereceğim?

    YanıtlaSil

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...