Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/02

Planta - Veermaster


İçerik: Cavendish, Virginia (dark)
Blend Tipi: Aromalı
Kesim: Küp
Sertlik: çok hafif
Aroma: hafif-orta
Lezzet: hafif
Oda Notu: İyi
Tavsiye: **





Bükreş pipo kulübü olarak Almanya'dan yaptığımız toplu siparişle aldım bu tütünü. Almanya'daki tütün dükkanının internet sitesinde, bu tütün hakkında çok cezbedici bir ingilizce açıklama var. Kısaca diyor ki Virginia severler kaçırmasın! Açıklama aslında Hamborger Veermaster adlı bir tütünün açıklaması, arayıp da bulamadığım bir tütün.. Bu yanlışlık bana pahalıya patladı. Tam bir komposto. Artık portakallar, kirazlar, vanilyalar.. Tam pastane dükkanı. Kutu üzerinde de yazıyor zaten, şöyle meyveli böyle vanilyalı diye..

Görüntü çok şık. Küp şeklinde kesilmiş tütünü iyice havalandırdım. Yoğun aromatik kokular azaldı. Pipoyu doldurdum ve yaktım. Genelde aromatiklerde olduğu gibi yanması biraz nazlı ama uygun ritmi tutturup da ateşi idare etmeye başlayınca güzel yanıyor. Aşırı ısınmaya müsait ve dolayısıyla nem de yapabilir kaygısı ile gayet dikkatli başladım içmeye.
İlk lezzetler aşırı aromatik. Meyveler vanilyalar.. Öyle baş ağrıtacak cinsten değil. Bu ilk nefeslerde arada hafiften gerçek tütün lezzeti de gelmeye başladı mı? Hem de artarak. Umutlandım. Umutlar boşa çıkmadı. Meyveler, sebzeler, şekerci dükkanı kokuları azalıyor ve tütün acılığı ve hatta tatlılığı gelmeye başlıyor. Yarıdan sonra bir de baharatsı karabiberimsi bir lezzet de katıldı. Bütün bu artılara rağmen aromatik içim hep ön planda.

Aromatik tütün meraklısı olsam bu tütünü zannediyorum baştacı yapardım. içimi son derece kaliteli ve genel aroma/tütün lezzeti armonisi keyifli.

NOT: Tütünü aldığım siteye bir e-mail ile durumu bildirdim. Hatalarını yarım saat içerisinde düzeltip, özür dilediler..

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...