Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/02

Planta - Fisherman's Love Navy


İçerik: Virginia, Burley
Blend Tipi: Aromalı
Kesim: Ribbon ve broken flake
Sertlik: hafif-orta
Aroma: Meyve/Narenciye
Lezzet: hafif-orta
Oda Notu: İyi
Tavsiye: **



Kutuyu açınca ortaya çıkan tatlı bal kokusu, bu tütün bu kadar aromatik miymiş dedirtiyor. İri kıyılmış altın sarısı Virginia yaprakları ve çok az kırık Burley flakeleri var karışımda. Bunda Burley bu kadar az ve koku da bu kadar ballıysa yandık dedim..


Karıştıralım bakalım belki burley vardır.. Nitekim dibe doğru bolca varlar. Demek ki karışım yapılırken biraz ondan biraz bundan rastgele konmuş, adam gibi karıştırmamışlar. Biraz olsun yoğun tatlı kokuyu ve nemi gidermek üzere tütünü iyice karıştırıp, yarısını bastırmadan tütün kavanozuma aldım. Kapağı açık vaziyette bıraktım. Ertesi gün kuruya yakın nemlilikte ve ballı kokunun çok azaldığını gördüm. Bu şekilde tüketiyorum tütünü.

Rahatça yapılan dolum gene rahat yanıyor. İlk lezzetler sert ve düz tütün lezzeti arayanları hayalkırıklığına uğratabilir. Çok tatlı. Bal ve portakal karışımı sanki. Ancak ilk bir kaç nefesten sonra devreye giren Burley gerçekten etkileyici bir lezzette. Tatlılık azalarak, Burleyin acılığı ile bastırılarak içim devam ediyor.

Tütünün bu tatlı kokusu ve lezzeti başta sizi yanıltıyor. Sert bir içim beklemiyorsunuz. Gerek tütün lezzeti gerekse nikotin ihtiyacımı gidermesi ilk başta duyduğum hayalkırıklığını azaltsa da tamamen gidermiyor. Benim tadıma göre fazla tatlı bir tütün. Bir başka teneke satın alacağımı zannetmiyorum. Ama bunu da tüketmekten memnunum, değişik bir tecrübe oldu benim için.

Aromatik tütün severlere değişik bir alternatif olabilir. Tatlı meyvemsi aromaların yanı sıra hoş bir tütün lezzeti de tadarlar. Tam tersi durumla da aromatik sevmeyenlere değişiklik yaşatabilir. Sabah içimlerinde, ağız tadı arayanlar için ideal.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...