Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/04

Solani - 656 Aged Burley Flake


İçerik: Burley
Blend Tipi: Burley Based
Kesim: Flake
Sertlik: orta-sert
Aroma: yok
Lezzet: orta
Oda Notu: Kötü
Tavsiye: ****




Benim gibi saf tütünden hoşlananlar için bu tütünün kutu kokusu müthiş iştah açıcı. Nem oranı kutudan çıktığı gibi içilmeye uygun ama herkes kendi tadına göre bunları biraz kurutabilir de. Çok kolay parçalanıyorlar. Flake tarzdan hoşlanmayanlar rahat edeceklerdir. Ben gene de flake olarak içmeyi tercih ettim. Ağır tempoyla içilmesinden yanayım. Bu şekilde ağır içildiğinde de lezzet ve nikotin açısından tatminkar.

Burley tütününün saf halini veya Virginia harmanlarında çok yüksek oranda kullanılmış halini daha önce de defalarca içtim. Bunun kadar lezzetlisini tattığımı hatırlamıyorum. Son derece kuru ve serin bir içimi var. Çok hafif tatlılığını alırken gerçek, katkısız bir tütün acılığını ve sekliğini de sunuyor. Bu doğal lezzetleri ilk yakıştan itibaren piponuz bitene dek aynı düzeyde tatmanız mümkün. Lezzet ve sertlik açısından sürprizler yapmadığı için monoton oluyordur diye düşünebilirsiniz ama lezzet o kadar hoş ki bu monotonluğa can veda..

Yeni başlayan arkadaşlar bu tütünü acı bulabilir, içim hızını ayarlayamayıp tam lezzetine varamayabilirler. Gerçek tütün lezzetini arayan tecrübeli pipoculara şiddetle tavsiye ederim.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...