Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/04

Samuel Gawith - Squadron Leader


İçerik: Latakia, Oriental/Turkish, Virginia
Blend Tipi:  English
Kesim: Ribbon
Sertlik: çok hafif
Aroma katkısı: yok
Lezzet: hafif
Tavsiye: **



Tütünün içeriğinden ve üreticiye olan güvenimden dolayı bu harmandan çok şey bekliyordum, biraz hayalkırıklığına uğradım. Tatlı ve leziz Virginianın yanında serin ve kendine has lezette Latakia, birazcık da egzotik Türk tütünü.. Bu lezzetlerden hiçbirini tam manasıyla alamadım bu tütünden. hele hele Türk tütünü lezzetini hiç almadım desem yeridir. Lezzet noksanlığına nikotin dozunun azlığı da eklenince benim bir teneke daha tüketeceğim bir tütün olmaktan çıkıyor bu..

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...