Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/29

Solani - 763 White and Black


İçerik:  Black Cavendish, Latakia, Virginia
Kesim: Ready Rubbed
Blend Tipi: Virginia Based
Aroma katkısı: yok
Sertlik: Orta
Lezzet: Orta
Oda notu: İyi
Tavsiye: ***




Selam arkadaşlar,
Son birkaç gündür "Solani - 763: White and Black" isimli tütün ile takılmaktayım. Alırken "English Black Flake With Latakia" ibaresi yüzünden çok tereddüt etmiştim. Ancak kutuyu açınca beni benden alan harika bir kokuyla karşılaştım. Kesinlikle virginia dominant bir tütün. Latakia ile alakası yok. (Eser miktarda elbette mevcuttur. Ancak adı üstünde; "eser miktarda").
Kutuyu açtığımda tütün çok ıslak idi. Yarım gün kadar havalandırdım. Fakat hala çok nemli. Oldukça nemli bir tütün. Bu nedenle de sulanma yapabiliyor. İyice kurutmanızı öneririm.
Ha unutmadan bir de oldukça hafif bir dil yakması yapıyor. İçerken dikkat etmenizi öneriririm. Virginia severlerin birçoğu bazı virginia harmanlarının dil yaktığını biliyordur ama yine de uyarayım dedim.

Tadı gayet güzel. Sertlik yok. All day içilebilir. Oda kokusu muazzam. En güzel yanı ise bu ara piyasalarda bol bulunması. İstanbul'da birçok yerde bulabilirsiniz. Hepinize öneririm. (Özellikle Virginia severlere).

Doluma özen gösterilmediği ve hızlı içildiği takdirde, harman içinde bulunan Cavendish nedeniyle tadın kötüye dönebileceğini unutmamak gerekli...

Fatih Ünal‎'ın yorumu



Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...