Related Posts Plugin for Blogger...

2016/10/05

Bosphorus - İstanbul Flake


İçerik:  Sarı Virjinya, Cavendish,  Çeşitli Oryantal Tütünler ve Burley
Blend Tipi: Oriental
Kesim: Flake
Aroma: Son derece az
Aroma Katkısı: Fındık
Sertlik: Orta
Lezzet: Orta
Oda notu: İyi
Tavsiye: ****


Olgun ve iyi fermente edilmiş oryantal tütünlerin Cavendish, Sarı Virginia ve az miktarda Burley ile muhteşem buluşması. Finalde ise ufak bir fındıklı aroma dokunuşuyla sonlandırılıp, baharatlı oryantal lezzeti adeta  taçlandırılmış...

İlk hali nasıldı bilmiyorum, içmemiştim, kıyas yapamayacağım ama bu yeni halini  gerçekten çok güzel ve lezzetli buldum. Üç gündür aralıksız bunu içiyorum. Yorum yazmak için biraz erken bir süre ama görüşlerimin değişeceğini sanmadığım için yorumu 3. gün yazdım...

Flake'ler biraz nemli idi ve ben onları değirmende çok az öğütüp, broken flake haline getirdim(ben böyle seviyorum). Dar ve uzun bir cam kavanozda kapağı açık halde;  fazla nemini salması için bıraktım, üçüncü gün ise kapağını kapattım kavanozun, tütün bitene kadar da bu halde kalacak. Bu geçen süre içinde içmeye de devam ettim ve hem tütüne alıştım hemde nem oranını dengelenip gerçek tütün lezzeti-tütünün doğal aromaları daha bir belirgin hale gelmiş oldu.

Oryantal baharat tadı tütünün bütününe hakim ve bu da Virginia oranının tahmin edilmesini güçleştiriyor fakat aşırı miktarda olmadığını söyleyebilirim.

Bu ürün gün boyu tüketmeye son derece müsait. Nikotin açısından oldukça yeterli-doyurucu(bana göre). Orta seviye nikotin. "Orta iyidir" :)

Gerçek tütün lezzeti arayanların çok beğeneceklerini düşündüğüm başarılı bir Türk harmanı...







Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...