Related Posts Plugin for Blogger...

2016/11/29

Robert McConnell - Special London Fine Cut


İçerik:  Virginia
Blend Tipi: Full Virginia
Kesim: Shag (ince kesim)
Aroma:
Aroma Katkısı: Yok
Sertlik: Orta üstü-Sert
Lezzet: Orta
Oda notu: Çok iyi
Tavsiye: ***



Pipoda ince kıyım tütün içilmez diyenlere inat olsun diye ürettiklerini düşünüyorum. :)
İnce kıyım olduğundan haberim vardı fakat bu kadar ince olacağını tahmin etmemiştim. Bildiğin sarma tütün kıvamında, tütüncülerde gördüğünüz açık tütünlerden hiç bir farkı yok kesim olarak. Tek eksiği de bu bana göre. Bir puanı da bundan dolayı vermedim.

Kutuyu açmadan önce acaba yıllandırsam mı diye düşündüm, sonra dayanamadım ve hemen açtım. İyiki de açmışım, hiçte gerek yokmuş, tütün yeterince olgunlaşmış ve kıvama gelmiş. Nemi hemen dolum yapmaya müsaitti ve hiç beklemeden doldurdum ve pipomu ateşledim. Hemen tutuştu. Başlangıçta tempoyu yakalayana kadar bir kaç defa pipoyu elimden bırakmak zorunda kaldım. Çok çabuk ısıtıyor pipoyu. Yeni başlayan birinin ağacı yakmadan içebilmesi çok güç. Bu yüzden yeni başlayanlara bu tütünü önermem.

Aromasız tercih edenlerin bunu seveceğini düşünüyorum. Nikotin açısından son derece doyurucu ve lezzetli. Kaliteli kırmızı Virginia içmenin ayrıcalığını ve keyfini yaşatsada kesiminden dolayı pek sık tercih edeceğim bir ürün değil.

Keşke ince kıyım olmasaydı...


Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...