Related Posts Plugin for Blogger...

2016/11/27

Bosphorus - Mocha


İçerik:  Red Virginia, Burley
Blend Tipi: Aromatik
Kesim: Ribbon
Aroma: Yoğun
Aroma Katkısı: Bitter Çikolata, Karamel, Vanilya, Çeşitli Meyve Özleri
Sertlik: Sert
Lezzet: Yüksek
Oda notu: İyi
Tavsiye: ****


Sevdiğim bütün aromalar bir araya toplanmış. Karamele bulanmış hafif çikolata tadını dengeleyen vanilyadan mı bahsetsem, yoksa karışık meyve özlerinin tütüne kattığı meyvemsi çok hafif lezzettin den mi bahsetsem bilemiyorum.

İlk bakışta bu zengin çeşitlilikte/karışık aroma ihtivası göz korkutabilir fakat hiçte öyle değil. Dengeler çok itinalı bir şekilde korunmuş, sadece bitter çikolatanın kakao tadı diğer aromalara nazaran biraz baskın gibi. Bu hafif kakao tadı daha ilk yakışta sizi alıp bitişe kadar götürüyor. Belirgin vanilya tadı hiç alamadım ben, sadece kokusu var. Meyve özleri de öyle fakat gelen olarak bakıldığında çok güzel bir lezzet bütünü yakalanmış. Bu lezzet bütününü tarif edecek tek bir şey varsa o da bu ürünün kendisidir. Başka bir türlü tarif edemiyorum çünkü. :D
Şeker oranı böyle zengin aromalı bir ürüne göre oldukça düşük. Bu ürün şerbet ve hoşaf olmaktan uzak, son derece lezzetli olmasıyla beraber doya doya tütün tadı alarak aromatik tütün içmenin keyfini tam olarak yaşatıyor.

Kimyasal bir anormallik kesinlikle yok. Bosphorus ürünlerinin bir özelliği de budur zaten. Pipo tütün harmanlarında kullanılan ve bakanlığın izin verdiği katkı maddeleri minimal seviyede kullanılıyor, hatta organik muadili olanlar tercih ediliyor.

Tütünden kısaca bahsedecek olursak:
Red virginia yı diğer türlerine  göre sert ve doyurucu olduğundan dolayı  daha çok seviyorum, birde ona makul miktarda burley eşlik ediyorsa o  harman bana hitap ediyor demektir. :)

Yeni başlayanlara ve aromatik severlere şiddetle öneririm. Son bir aydır günde en az bir dolum içiyorum ve hala daha bu üründen sıkılmadım, doyamadım bir türlü.



Bu ürün hakkında facebook grubunda yazdıklarım ile sözlerime son veriyorum:

"Aromatik bir tütünden beklenilenler?
Dil yakmayacak,
Kimya fabrikasından çıkma izlenimi vermeyecek. :)
Lezzeti tam ve yerinde olacak, dengeli.
Tütün tadı da alabilmek.
Aroması tütünü baskılamayacak.
Nikotin dengesi.
Şerbet olmaktan uzak fakat hafifden tatlımsı,
Aroması sana hitab edecek, güzel kokulu olacak.
Yormayacak.
Seveceksin.
İstemsiz yutkunmalara sebep olacak ve aroma tadını damağında hissedebileceksin.
ve içim bittikten sonra keyifle hala içmek istiyorsan o güzel bir aromatiktir ve adı da
                                                                                                                                        "Mocha" dır. :) "




Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...