Related Posts Plugin for Blogger...

2018/05/09

McClelland - Frog Morton's Cellar


İçerik:  Latakia, Virginia 
Blend Tipi: Aromalı
Kesim: Ribbon
Aroma: Yoğun
Aroma Katkısı: Viski
Sertlik: Hafif-üstü
Lezzet: Çok Yoğun
Oda notu: Kötü
Tavsiye: **



Viski aromalı ve alkol katkılı tütünler ile şimdiye kadar aram hiç iyi olmadı, özelikle yoğun aromalı ve acı olanlardan. Bu tütünde de durum değişmedi. Daha yakar yakmaz viski aromasının baskınlığı ve acılığı hissediliyor. Fakat bu acılık katlanılmayacak türden değil.  İlerleyen dakikalarda bu durum biraz alışılabilir oluyorsa da bana hitap eden bir ürün olduğunu söyleyemem.
Zaten bir daha bulup alıp tüketebileceğimiz bir ürün değil.
Bildiğiniz üzere bu firma kapandı. Bilemeyenler de şu an öğrenmiş oldular.

İlk ve son olarak içtiğim McClelland ürünüdür.
Ben daha İstanbulda bulunabilen iyi tütünlerin hepsini içememişken nerde kaldı ki sıra McClelland'ın 234 faklı ürününe gelecekti. Ömrüm yetmezdi galiba. İyi ki de kapanmış. :))
Bu marka ile ilgili tek üzüldüğüm nokta Yenice isimli ürünlerini deneyememiş olmamdır. Çok merak ediyordum. Bir türlü sıra gelmedi...
Paylaş:

2 yorumları oku:

  1. Benimde bir kutu içme fırsatım oldu. Beğenerek içtiğim bir tütündü. Muadili bir ürün varmı çok merak ediyorum. Firmanın kapanmasına çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  2. We are really grateful for your blog post. You will find a lot of approaches after visiting your post. I was exactly searching for. Thanks for such post and please keep it up. Great work. unique smoking pipes

    YanıtlaSil

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...