Related Posts Plugin for Blogger...

2018/06/24

Rattray - Westminster Abbey


İçerik:  Black Cavendish, Burley, Virginia
Blend Tipi: Aromatic
Kesim: Ribbon
Aroma: Yoğun
Aroma Katkısı: Caramel, Cream
Sertlik: Hafif-üstü
Lezzet: Yoğun
Oda notu: Orta
Tavsiye: **



Kutuyu açar açmaz iştah kabartan  yoğun ve keskin karamel kokusu burnumu sızlatıyor. Ağırlıklı olarak ribbon kesim fakat arada yarım flake parçalarına rastlıyorum.
Çok fazla nemli değildi ama bu keskin kokunun azalması, taze oksijen ile tütünün kendine gelmesi için biraz havalandırdım. Sabırlı bir bekleyişin ardından ilk dolumu yapıp pipomu ateşledim. Ağzımda oluşan acı bir tadın ardından yüzüme düşen hayal kırıklığı ifadesi ile derin bir off çekip pipoyu bir kenera bırakıyorum. Ama kararlıyım. Pes etmeyip  sonuna kadar içeceğim. Sonra devam ediyorum. İçimin ortalarına doğru bu acı tat azalmaya başlıyor fakat bitime kadarda takip ediyor. Kötü bir tecrübeyle ilk içimi tamamlayıp kavanoza aldığım tütünü bir köşeye bırakıyorum.

Bir kaç hafta sonra bir şans daha vermek için bir dolum daha yaptım, o acı tat biraz daha azalmıştı.

Sonra bir kaç ay hiç içmedim. Bu arada bazan kavanozun kapağını açıp biraz havalandırıyordum. Daha sonra arada bir kaç dolum içmeye başladım.
Çöpe atılacak derecede kötü olmadığı için-ki hiç huyum değildir, kutuyu bitirmeye karar verdim ve daha sık içmeye başladım. (Çok az sayıda tütünü çöpe basmışımdır.)

Sonra fark ettimki o acı tat iyice azalmış. Ya ağızımdaki; o tada tepki veren hücreler öldü veya o tat kayboldu, bilmiyorum.

Sonuç olarak kutuyu bitirmek üzereyim. Şu anki içimlerim psikopatlık derecesinde hoşuma gitmeye başladı. Yoğun karamel, krema, bol şeker ve acı bir arada.
Tütün lezzetinden eser yok.

Sonlara doğru burleyin sürprizi olmasa belkide hiç içemezdim.

Tavsiye edebileceğim bir ürün değil. Belki siz seversiniz, bilemiyorum...
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...