Related Posts Plugin for Blogger...

2018/08/25

Mac Baren - Plumcake


İçerik: Black Cavendish, Burley, Latakia, Virginia
Blend Tipi:
Kesim: Ribbon
Aroma: Yoğun
Aroma Katkısı: Rom
Sertlik: Hafif-Üstü
Lezzet: Orta-Üstü
Oda notu: Kötü
Tavsiye: ****



Daha dün bir arkadaşa bu tütün için "merak ettiklerimden biri" diye bahsetmiştim ve bu gün tatma fırsatım oldu. Misafir olarak gittiğimiz bir yerde ortaya ikram edilince tatmadan bırakmazdım zaten. :) Tek dolum içtim ve tütün birazcık kuruydu. Bu yüzden fazla detaylı algılayamadım, öncesinde de iki dolum peşpeşe Latakia blend içmiştim ama yinede genel olarak bir şeyler yazmak istiyorum.

Tamamen olgunlaşmış Virginia tütünleri karışımını yıllanmış Jamiaka Rom'u ile tatlandırmışlar. Koyu ve baharatlı lezzetli Cavandish ve birazcıkta Latakia eklenmiş güzel bir aromatik ürün.

Alguhan bey'in söylediğine göre bu ürün "1957'den beri Mac Baren'in çok beğenilen" harmanlarından birisiymiş.

Latakia oranı düşük olmasına rağmen lezzeti hissedilir düzeyde.
Tadında nasıl tarif etsem... Ekşimsi ve hoşa giden bir tatlılık var, sanki erik tadında bir lezzet. Bu erik tadı rom'dan kaynaklı mı yoksa erik aroması mı eklemişler bilemiyorum ama gerçekten çok lezzetliydi. Ama benim şahsi kanaatim bu üründe erik aroması olduğu yönünde, çünkü Rom'un acılığı neredeyse hiç hissedilmiyor. Eğer o tadı veren şey Rom olsaydı, bu kadar yoğun hissedilebilir derecede bunu sağlaması için Rom oranınında yüksek olması gerekirdi ve bu da beraberinde istenmeyen bir acılık getirirdi. Bundan anlıyorum-ki Rom oranı çok düşük.

Aromatik sevenlerin tedarik listelerine eklemek isteyebilecekleri, son derece kaliteli ve eğlenceli bir ürün.

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...