Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/25

Cigar Connoisseur - Full Virginia Flake


İçerik: Virginia
Blend Tipi: Full Virginia
Kesim: Broken Flake (bulk)
Sertlik: hafif orta
Aroma: yok
Lezzet: hafif-orta
Oda Notu: Kötü
Tavsiye: ****

Flakeler uzun ve nemli. Kurutmak şart. Kurutulma süresi lezzete çok etkili. Değişik derecelerde kurutarak ve hiç kurutmayarak da içtim. Yanış sorunu yok ama lezzeti değişiyor. Sıcak yaz günlerinde 45 dakika kadar havalandırdığım flakelerde yakaladığım lezzeti beğendim.

Beni çok rahatlatan, uzun içimler sunan bir tütün. Lezzetini ilk nefeslerde yakaladığım bu tütün son derece zengin ve doğal Virginia tatlılığının yanısıra Virginiaya has o hoş burukluğu, saf tütün lezzetini de mükemmel veriyor. Isınmadan, dilerseniz zaman zaman bol dumanlı bir içime müsait.

İçimin ancak sonlarına doğru sertleşmeye başlıyor. Bir çok saf Virginiada rastladığımız nikotin oranı bunda daha düşük bir seviyede ama gene de bana yetip de artıyor.

Benim açımdan her daim içilmeye uygun bir tütün ancak her gün böyle bir tütüne ayıracak müsait vakti bulamıyorum maalesef.
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...