Related Posts Plugin for Blogger...

2016/06/25

Cigar Connoisseur - RVR Flake



İçerik: Virginia
Blend Tipi: Full Virginia
Kesim: Broken flake
Sertlik: hafif orta
Aroma: yok
Lezzet: orta
Oda Notu: İyi
Tavsiye: ****


Daha önceden de bu mağazanın diğer bulk ürünlerinden denediğim için güvenerek aldım. Bu tütünün 100gr'lık paketi 22 İngiliz Sterlini civarında! Paraya kıyıp aldım. Şimdi, laf aramızda, cigar-connoisseur umarım görmez bu yazılanı; bu tütüne 35 sterlin istesin gene alırım! Güveni boşa çıkarmadılar. Gayet profesyonelce işlenmiş harika bir pipo tütünü.

Tütünün flakeleri dağınık ama bozulmamış vaziyette çıktı paketten. Nemi yüksekçe. İçimin keyfini bu havalandırma süreci biraz belirleyebilir. Daha nemli içim nispeten rahat ama sıcak olabilir, daha kuru içim dil ısırmaya müsait fakat lezzet açısından daha tatminkar olabilir. Keyfe, deneyime ve tercihe kalmış bir durum bu havalandırma işi..

Mümkün olduğunca flake yapıyı bozmadan dolum yaptım. Çok rahat yanan ve hemen ilk nefeslerde lezzetini sunan bir harman. Virginianın saf tatlı lezzeti harikulade. İçimin keyfi başladığı gibi devam ediyor. Kontrollu içimde sonuna dek tütünü bu keyifle tüketmek mümkün. Biraz lezzete kapılıp da acele ederseniz, son çeyrekte pipoyu boşaltmanız gerekebilir, sertleşip tadı kaçıyor.

Nikotin dozu az değil. Ama sıkı nikotin bağımlısına az gelebilir. Ben rahatsız olmadım, benim açımdan tatminkar.

Alguhan Aksar'ın yorumu
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...