Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/04

Danske Club - Cherry


İçerik:  Burley, Cavendish, Virginia
Blend Tipi: Aromalı
Kesim: Ribbon
Sertlik: Hafif üstü
Aroma: Az
Aroma katkısı: Vişne
Lezzet: Orta
Oda notu: İyi
Tavsiye: *



Şimdiye kadar içtiğim en zor tütünlerden biri. Yakması bir dert, içmesi ayrı bir dert oldu.Öyle zor ki yeni başlayan acemi bir içiciyi pipodan soğutur..

Paketi açtığımda şimdiye kadar gördüğüm en kuru tütünle karşılaştım. Kuruda içtim olmadı, nemlendirdim yine olmadı.
İçimi bir randımana oturtana kadar tütünün yarısı gitmiş oluyor ve çok ilginçtir ilk yarısında ağızda yoğun karabiber tadı gibi acılık hissedilirken ikinci yarısında bu yanma kayboluyor, tütünün ve aromasının tadını almaya başlıyorsun ikinci yarısında, bundan öncesi hep çile. Yinede deymez.

Isınmaya ve nemlenmeye çok müsait bir tütün. Aromatik seven usta içiciler belki meraklarını gidermek için deneyebilirler fakat ben yinede önermiyorum. Yeni başlayanlar bundan kesinlikle uzak dursunlar.



Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...