Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/01

Orlik - Erinmore Mixture


İçerik: Black Cavendish, Virginia
Blend Tipi: Aromalı
Kesim: Ribbon
Sertlik: hafif
Aroma: Meyve/Narenciye, Ananas
Aroma katkısı: çok hafif
Lezzet: hafif-orta
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: **





Dolumu, yanışı ve içimi hiç zahmet gerektirmeyen, uzun süreli içim sağlayan bir tütün.
Kendine has, tasfiri zor bir lezzeti var. Bu lezzet kimilerinde tutku, kimilerinde de nefret yaratabilir. 2004-2088 yılları arasında bu tütünden çok fazla tükettim. Hem taze üretim hem de 4-5 yıllık, olgunlaşmış tenekelerden içtim. İlk zamanlarda bahsettiğim tutku vardı. Sonraları bu lezzet beni çık sıkmaya başladı. Açıkçası hiç özlemiyorum.
Her pipocunun muhakkak denemesi gereken bir tütün olduğunu düşünüyorum.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...