Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/03

Robert McConnell - Red Virginia


İçerik: Virginia, Perique
Blend Tipi: Perique/Virginia
Kesim: Ribbon
Sertlik: çok hafif
Aroma: hafif
Lezzet: çok az
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: *





Robert McConnell Red Virginia adından da anlaşılacağı gibi kızıl Virginia yaprakları harmanı. İçinde azıcık Perique de var. Ribbon kesim, uygun nemi ve hafifliği sayesinde kolay yanarak, her boyut pipoda ve günün herhangi bir saatinde tüttürülebilecek bir tütün.



Bu tütünün lezzeti bana McBaren Scottish Mixture ı hatırlattı ama büyük ihtimalle yanılıyorum çünkü yıllar geçti aradan. Ekşi meyve lezzeti var. Meyve daha çok çilek gibi. Hatta hafif yanmış çilek reçeli.. Arada sanki çikolata tatlılığı da var. Bütün bu doğal aromalara Perique çok çok az bir acılık veriyor. Bana kalırsa o mayhoşluğu arttırmaktan başka bir işe yaramıyor. İçim boyunca değişen aromalar, lezzetler veya serinlik açısından bana hiç bir sürpriz sunmayışı yüzünden bu bahsettiğim mayhoş meyve lezzeti maalesef içim sonlarına doğru artık beni bunalttı. Son derece yumuşak içim ve bu bunaltma neticesinde, dolumlar bittikten sonra "ağzımın tadı yerine gelse de bir gerçek tütün lezzeti tatsam" diye tütün rafındaki gözde diğer Virginia harmanlarına yöneldiğim oldu.

Pamuk gibi yumuşak, temiz ve açık renkli kül bırakan bu tütün bu sıcak yaz günlerinde değişiklik oldu ama bir daha tütün rafımda yer alacağını zannetmiyorum. Bana göre hem sertliği hem de lezzeti hafif.

Virginiada değişik lezzet arayanlar denemeli. Saf tütün lezzetini arayanlar bununla vakit geçirmesinler.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...