Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/03

Robert McConnell - Scottish Flake


İçerik: Kentucky, Perique, Virginia
Blend Tipi: Virginia/Perique
Kesim: Flake
Sertlik: orta
Aroma katkısı: yok
Lezzet: orta
Oda Notu: İyi
Tavsiye: ****





İlk dolumda daha önce bu tütünü denememiş olduğum için üzüldüğümü düşündüm.
Flakeler koyu renkli, yağlı görüntüde. Harika tatlı ekşi, incire benzer, saf tütün kokusunda. Nem oranı yüksek. Dinlendirmekle hem nemi hem de lezzetleri dengeledim. Dolumu rahat. Yanışı kolay.
Serin içimli. Şahsen tütünde aroma katkısı hissetmedim. Ama lezzeti detaylandırmakta zorluk çekince belki de aroma katkısı vardır diye düşündüm. Alışık olduğum kaliteli Virginia lezzetinin yanı sıra baharatımsı bir lezzet tahmin ediyorum içerikteki Türk tütününe işaret ediyor. Harmanda kullanıldığı söylenen Kentucky ve Carolina tütünlerini ayrı ayrı kesinlikle tespit edemememe rağmen, Burleyin varlığını sezdiğimi söyleyebilirim.
Her ne olursa olsun tütünün sunduğu keyif beni her açıdan memnun etti ve içeriği hakkında fazla detay düşünmektense bu keyfi sürdürmeye karar verdim. Dört dörtlük harika bir pipo tütünü.


Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...