Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/04

Samuel Gawith - Black XX Twist (Rope)



İçerik: Virginia (dark)
Blend Tipi:  Full Virginia
Kesim: Rope
Sertlik: çok sert
Aroma: son derece az
Aroma Katkısı: Yok
Lezzet: yoğun
Oda Notu: Çok Kötü
Tavsiye: ***




Bir süre önce bu tütünden bir kutu alıp da kendi başına bitiremeyeceğini anlayan bir arkadaş, sağolsun bana da 20 gr kadar yollamış. Ben de bir kutu alsam herhalde koca bir yıl içinde bunu tüketemezdim. Çok sert.

Her ne kadar bu tarz, halat şeklindeki tütünlerin başka şeyleri çağrıştıran görüntüleri itici olsa da sundukları lezzet ve sertliğin dayanılmaz çekiciliği vardır.

Bu halattan maket bıçağı ile ince madalyonlar kestim. Havalandırdım. Küçük hazneli bir pipoya 2-3 madalyonu paketledim. Yanışı nazlı. Ama öyle oluşu iyi çünkü kesinlikle hızlı içmek istemiyorsunuz bunu. Çekip üflediğiniz duman görmeyeceğiniz kadar az olmalı.
En haşin nikotin bağımlısını bile oturduğu yere mıhlayacak bu tütün harika serinlikte ve hoş, yoğun lezzetler sunuyor. Sertliği, daha pipoyu yarılamadan göğüs boşluğunuza yumruk yemişsiniz gibi.

Her gün her durumda içilemeyeceği kesin. Canınız sertlik istediğinde bir küçük dolum yeter de artar bile. Tam sertlikte, gerçek tütün lezzetinde, zor bir tütün.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...