Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/04

Samuel Gawith - Golden Glow


İçerik: Virginia
Blend Tipi:  Full Virginia
Kesim: Broken Flake
Sertlik: hafif
Aroma: son derece az
Aroma Katkısı: Yok
Lezzet: hafif
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: **



Samuel Gawith's Golden Glow kutusu üzerinde parçalanmış Virginia flakeleri de yazıyor. Bu üreticiden Virginia lafı duyup da bu tütün içilmeden olmaz deyip bir kutu sipariş verdim, geldi. Yaklaşık bir haftadır içiyorum.

Kutuyu açınca Virginianın kokusundan başka bir koku yok. Bu koku da son derece zayıf. Sapsarı Virginia kırıntıları arasında, büyücek yaprak parçaları ve kırık flakeler var. Tütün çok nemli. Her zaman olduğu gibi havalandırdım. Değişik derecelerde kurutup içtim. Kuruluk derecesi yanış kalitesine etki ederken bence lezzete pek etki etmiyor. Buna rağmen tütünü yanık tutmak özveri istiyor. Dolumlarımı iyice kurumuş tütünle yapıyorum.

Tütünü yakar yakmaz biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Bu hayal kırıklığı ilerleyen içimde ve diğer bütün dolumlarda devam etti. Hayalkırıklığı belki de bu tütünden beklentimin fazla oluşuydu. Ben bu tütünün lezzetini az buldum. Evet sadece az buldum. Aromasının daha kuvvetli, Virginianın tatlı lezzetinin daha yoğun olmasını bekliyordum. İçimin kalitesi düşmeden, sertleşmeden bitirdim dolumları. Ama hep biraz daha fazlasını aradım. Galiba biraz daha nikotini bol olsa, aroması daha hissedilir olsa, bana uyacak. "E o zaman git FVF iç kardeşim!" diyorsunuz, biliyorum. Ben de öyle yapacağım. Bu üreticiden aynı fiyata bir kutu FVF veya Sam's Flake almak bence daha karlı olacak. O zamana dek yalnızca sabahki ilk içimlerimde kullanarak tüketeceğim.

Külü tertemiz ve yumuşacık.

Sertliğiyle yormayan tütünlerden hoşlanan bir virginia tutkunuysanız denemenizi öneririm. Biraz daha fazla tütün lezzeti istiyorsanız veya nikotin ihtiyacınız orta seviyelerdeyse bence vakit kaybetmeye değecek bir ürün değil bu.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...