Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/04

Samuel Gawith - Sam's Flake


İçerik:  Oriental/Turkish, Virginia
Blend Tipi: Oriental
Kesim: Flake
Sertlik: hafif orta
Aroma: yok
Lezzet: orta-yoğun
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: ****



Bu tütünü içtiğim her defasında uygun vakti kolladım. Müsait vakite göre gerekirse bir tam dolum değil de yarım dolumlar şeklinde içtim. Her defasında aynı kaliteli ve doyurucu içimi yakaladım.

Diğer Samuel Gawith flakelerde olduğu gibi bu tütün de havalandırılmalı. Kuruya yakın kullandığım tütünde daha güzel lezzet yakaladım. Kutunun açılmasının üzerinden 2-3 gün geçtikten sonra sanki lezzetler daha da bir oturdu. Flakeleri bozmadan doldurdum. Yakışı biraz özen ve sabır istiyor. Hafif kırılarak yapılan dolumlar da son derece bereketli ve yanış daha kolay.

Virginia nın lezzeti mükemmel. FVF yi çok andırıyor. Özellikle ilk yakışta ve başlarda. Sonradan devreye oriental tütünün hafif baharatlılığı giriyor. Ama virginia tatlılığı daima ön planda. Baharatlılık kimyonu andırdı nispeten. İlginçtir, çok hafif nane gibi bir ferahlık var içimde. Ve bunu her seferinde yaşadım. Bu tarz ferahlığı FVF'de de yakalıyorum ama bu kadar bariz değil.

Genel olarak serin, tatlı ve çok lezzetli içimin sonlarına doğru oriental bastırıyor biraz. Dil ısırması kontrollü içimde çok çok az, yok gibi. Olduğu kadarı da keyifli, tütün içtiğiniz belli oluyor.

Virginia ve oriental karışımları meraklılarına şiddetle tavsiye ederim.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...