Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/04

Samuel Gawith - 1792 Flake


İçerik: Virginia (stoved Tanzania) Kentucky
Blend Tipi: Virginia Based
Kesim: Flake
Sertlik: son derece sert
Aroma: orta
Aroma Katkısı: Tonquin Bean, Viski,
Lezzet: çok yoğun
Oda Notu: Çok İyi
Tavsiye: **



Teneke açıldığında koyu renkli ve nemli flakelerden çıkan koku ilk başlarda son derece keskin. Çok afedersiniz ama amonyak kokusu ağırlıklı vücut sıvısı kokusunu andırdı.. Bir kaç gün sonra bu koku bahsettiğim sıvının kokusuna benzememeye başladı. Tarif edemeyeceğim ama gene hoş değildi.

Havalandırıp doldurdum pipoyu. İlk dolumu tıkanarak bitiremedim. Yarıya yakını heba oldu tütünün. Benim içtiğim en sert tütünlerden biri. Sonraki dolumları hep küçük bir pipoyla ve yalnızca bir tek yaprak kullanarak yaptım. İçimin son derece yavaş olması için flakeleri kırmamaya özen gösterdim. Bu küçük dolumlar ve çok çok yavaş içimlerde tütünün tadına vardım. Bu içimleri neredeyse dumanı görmeden çok çok yavaş yaptım.. Sertlik ve acılık ön planda olsa da derinden gelen tatlılık ve serinlik eğlenceli oluyor. Ama genel olarak aromanın ne olduğunu, nasıl olduğunu izah edemeyeceğim. Değişik.

Ender olarak sıkı akşam yemeklerinden sonra veya öğleden sonraları bir kahveyle zindelik ararken kullanarak yavaş yavaş tüketiyorum. Tahmin ediyorum 6 ayımı alır bu 50grlık tenekeyi bitirmek.

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...