Related Posts Plugin for Blogger...

2019/06/28

Robert Lewis - 123 Mixture


Robert Lewis - 123 Mixture

Robert Lewis - 123 Mixture
İçerik:  Cigar Leaf, Latakia, Oriental/Turkish, Virginia, Black Cavendish
Blend Tipi: Cigar Leaf Based
Kesim: Ribbon
Aroma:
Aroma Katkısı: Yok
Sertlik: Orta
Lezzet: Orta
Oda notu: Kötü
Tavsiye: ****





Bu benim ilk "Cigar Leaf Based" pipo tütünü deneyimim. Cigar Leaf içeren pipo tütünlerini, gençlik yıllarımda içtiğim o sert puro tütünlerinden bir tad ile hayal etmiştim hep. Bu açıdan bu Mixture beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.
Tobaccoreviews sitesinden içeriğine bakmasam bu ürünü English Mixture diye içer bitirirdim ve biri bana; o tütün English değil Cigar Leaf Based deseydi inanmazdım.
Puro tütün tadı hiç fark edilmiyor. Havana menşeili çok hafif bir tütün kullanılmış.
Kıbrıs Latakyası, Türk tütünleri ve Virginia gayet orantılı geldi bana. Alttan Black Cavendish'in verdiği hafif bir tatlılık hissediliyor.

İçimin başlarında orta düzey bir lezzet hissettiren bu ürün sonlara doğru lezzetini doğruğa çıkartarak son derece doyurucu, tok bir içim ile uğurluyor.

Gün içinde birden fazla dolum içmek isteyebileceğiniz gayet güzel bir ürün.

Biraz fazla harlı yanıyor. Bu yüzden dikkatle içilmesi, acele edilmemesini tavsiye ederim...






Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...