Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/01

McClelland - Drama Reserve (Grand Orientals)


İçerik: Oriental, Virginia
Blend Tipi: Oriental
Kesim: Ribbon
Sertlik: hafif
Aroma: yok
Lezzet: orta
Oda Notu: İyi
Tavsiye: ****



Drama Reserve, McClelland'ın Grand Orientals serisinden tattığım bir diğer tütün. Diğerlerinde olduğu gibi bunu da keyifle tükettim. 50 gr'lık küçük kutu ve tütünün müthiş lezzeti, kolay yanışı ve konforlu içimi bu tütünü her ne kadar bereketsiz kılsa da hakettiği zamanı ayırıp, pipoların dibinde hiç yanmamış tütün bırakmamacasına içtim.

Diğer Grand Orientals serisi tütünlerde olduğu gibi bunda da McClelland'a has ketçaba benzetilen koku var. Ben artık bu kokuyu ketçaba benzetmiyorum, sadece tatlı-ekşi bir koku. Bu aynı şekilde içimi de tatlı-ekşi kılsa da orientallere has o sigara kokusu, o baharatsı lezzet hakim içime. Drama Reserve hakkında okuduğum yorumlarda bu tütünün ağızda zeytinyağı lezzeti bıraktığı görüşünde hem fikir insanlar. Ben şahsen bu yorumlarda zeytinyağını okumasaydım bu lezzeti bir şeye benzetemeyecektim. Ama gerçekten de ağızda bıraktığı lezzet bu ve gayet hoş.
Tütün çok kolay ve dengeli yanıyor. İçimin her merhalesinde tütünün lezzetine doyuyorsunuz. Nikotin dozu orta halli. Kesinlikle acımayan ve ısınmayan bir içim sunuyor. Külü beyaza yakın renkte, yumuşak ve temiz.
Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...