Related Posts Plugin for Blogger...

2016/07/02

Peterson - Irish Flake


İçerik: Virginia, Burley, Kentucky
Blend Tipi: Burley Based
Kesim: Flake
Sertlik: çok sert
Aroma: Yok
Lezzet: yoğun
Oda Notu: Çok Kötü
Tavsiye: ***





Flakeler nem itibarıyla hemen içilmeye müsait. Parçalayarak içenler için de kolay kırılmaya müsait. Ben flakeleri bozmadan içiyorum zira çıra gibi yanmasını hiç istemeyeceğim bir tütün bu, çok sert.

Daha ilk nefeslerde sertliğiyle suratıma iki tokat yemiş gibi olsam da lezzeti o kadar iyi ki içmeye devam ediyorum. Öbür yanağımı da gösteriyorum yani.
Harman Kentucky, Burley ve Virginia yapraklarından oluşuyor. Çok hafif Virginia tatlılığı diğer yaprakların acılığı ve sertliği altında ezilse de yakalanan genel lezzet hoş. Diri, ferah bir tat içim ilerledikçe artıyor. Enteresandır ilk çeyrekten sonra ilk başlardaki sertlik azalır gibi geldi bana.

Benim için günlük içime uygun bir tütün değil. Sert. Ama sertlikten yana bir açlığım olduğunda keyifle içebileceğim bir tütün.
Dili ve ağzı yakabileceği, hazırlaması ve yakması zorca olduğu için yeni başlayanlara pipoyu bıraktırabilecek cinsten bir tütün. Nikotin bana bir şey yapmaz diyen, gerçek tütün tadı ve kokusunu kendisine yakıştıran arkadaşlar kaçırmasın..

Alguhan Aksar'ın yorumu

Paylaş:

0 yorumları oku:

Yorum Gönder

Pipo Sohbetleri Kitabı

Pipo Sohbetleri Kitabı
Yunus Bakihan Çamurdan

Satılık Pipolar

Yorumları Facebooktan takip et


Yorumlanan ürün sayısı toplam: 290
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...